jueves, 12 de noviembre de 2009

Adiós ríos, adios fontes...


Adiós, ríos; adios, fontes;adios, regatos pequenos;adios, vista dos meus ollos:non sei cando nos veremos.Miña terra, miña terra,terra donde me eu criei,hortiña que quero tanto,figueiriñas que prantei,prados, ríos, arboredas,pinares que move o vento,paxariños piadores,casiña do meu contento,muíño dos castañares,noites craras de luar,campaniñas trimbadoras,da igrexiña do lugar,amoriñas das silveirasque eu lle daba ó meu amor,camiñiños antre o millo,¡adios, para sempre adios!¡Adios groria! ¡Adios contento!¡Deixo a casa onde nacín,deixo a aldea que conozo por un mundo que non vin!Deixo amigos por estraños,deixo a veiga polo mar,deixo, en fin, canto ben quero...¡Quen pudera non deixar!...
Rosalía de Castro (gallega universal)

2 comentarios:

Jorreto dijo...

Preciosa diagonal.
Llena del misterio que siempre sugiere la orilla del rio y lo que oculta y sugiere.
Un abrazo,

shat- dijo...

Hola Pepe, coincido con Antonio bellisima esa diagonal. Me gusta su luz y texturas.
Misterio y humedad.
Bello poema de la gran Rosalia de Castro.
Un abrazo